h1

Om någon undrar

april 27, 2016

Om någon av de ärade och ärrade spaltbrukarna undrar vart jag tog vägen, kan jag avslöja att jag legat på sjukan ett par dar för behandling av min andnöd. En välskött andtäppa kräver som bekant regelbunden ans och omsorg.

På sjukan är de flesta syrror snällaoch hjälpsamma, men det finns alla sorter, från Florence Nightinggale och Sibiriens ängel (Elsa Brändström) till syster Rached, den lea sjuksyrran i filmen Gökboet.

800px-Florence_Nightingale_1920_reproduction

Syster Florence

2 kommentarer

  1. Du är säkert en sanningssägare.


  2. Då önskar jag ett gott och snart tillfrisknande!



Kommentera

