h1

GW (2)

augusti 1, 2015

Nu  har jag köpt Leif GW Perssons senaste, Bombmakaren och hans kvinna, som jag nämnde i gårdagens inlägg. Den fick bli en fil i i-padden eftersom 80 års stint stirrande har gjort mig halvblind – vänster synnerv är helt kaputt och det är lite halvskralt med högerjacket också.
Jag föredrar att ha en pappersbok i knät när jag läser, men jag har inte mycket till val. Jag får finna mig i att leva med paddan, där jag kan förstora texten hur mycket jag vill.

Vi får se hur länge vi klarar att kommunicera på det här viset, GW och spalten.

Kommentera

