h1

Obesvarat

december 29, 2014

Men borde förstås försöka sätta sig in i vad som  händer i svensk inrikespolitik, men jag tror inte jag ids. Det får förbli lika ouppklarat som det där gula som rinner ur kranarna i vinjetten till Gomorron Sverige, det ser ut som urin men det kan det väl inte vara?
Lika omöjligt är det att hålla reda på sändningstiderna för Sydnytt.

Relativitetsteorin och konsten att dansa en hyfsad rumba lär jag heller klara av i min livstid, och någon ytterligare livstid kan jag som icke troende knappast räkna med.

One comment

  1. Även om det innebär att vi blir äldre … Gott Nytt År!
    Vi slipper i alla fall nyval och snön regnar bort.



Kommentera

