h1

Ang utseende

oktober 27, 2014

Spalten har i dag avsevärt förbättrat sitt utseende. I mina nya brillor blev jag grannare än nånsin. Med de nya smarta glasen har dessutom världen kommit närmare mig. Det är ju i och för sig inte så roligt, så som vår värld ser ut, men man får ta det onda med det goda.

Det påminner mig för övrigt om vad den skarpsynta och kvicka författaren Dorothy Parker sa:
Men seldom make passes at girls who wear glasses.

Förmodligen är det likadant omvänt, att girls inte stöter på gubbar i brillor.

Vi får se.

 

 

3 kommentarer

  1. Nu ser du bättre ut!
    Med Vänlig Hälsning

    Petter Eremiten


  2. Urtjusigt! Jag såg en yngre upplaga av Hr Cato på SVT häromkvällen. Hoppades innan att det skulle vara samma avsnitt från Häpnadsväktarna som jag såg för ett par år sen. Det med Gus Dahlström som ”Vanlig människa”. Där han bl.a har en krokodil hemma i lägenheten och är allt annat än ”vanlig”. Det är kanske den roligaste sketch jag sett. Men den om ”legimitation” är för all del också rolig.


    • Tack för det. Det avsnitt du talar om kommer nog snart igen. Allt kommer igen i Minnenas television.



Lämna en kommentar