h1

Tillökning i partifamiljen

april 21, 2014

Det parti som inom kort beryktas bildas av herr S. Paltén har fått sin första medlem. Kommentator Karin meddelar att Specialmodekraterna kan räkna med hennes röst i det kommande valet.

Därmed har medlemsantalet i partiet fördubblats. Eller har det inte? Två  gånger noll är ju fortfarande, om jag minns min gamle mattelärare Nybbe i Realskolan rätt, noll.

Partiledaren utlovar finansministerposten i den kommande regeringen åt den som  kan lösa detta kniviga matematiska problem.

One comment

  1. Jag ger gärna min röst till Specialmodekraterna, även utan att ha sett partiprogrammet. Alla förändringar kan ju bara bli till det bättre. Även om det finns de som tycker jag är en nolla, blir ju min röst tillsammans med Karins 2 röster, vilket gör Specialmodekraterna till Sveriges snabbast växande parti procentuellt sett, och det finns förutsättningar för en sensation vid höstens val. Redaktörn bör snarast kalla till en presskonferens och där presentera partiet och partiledaren för den smått förfärade allmänheten.



Kommentera

