h1

Turistens klagan

oktober 15, 2010


 

2 kommentarer

  1. Det var en jätterolig bild m text! VARFÀR ueva Palmeras, ocksa Vingresor. Ville gärna komma dit igen, men man kan bara boka i Sverige. Skulle gärna boka bara uppehall. Vet Du om det gaar?
    Just nu i dimman här i Schweiz kan jag inte komma paa ngt roligt att skriva Dig. Hittar jag ngt aater-
    kommer jag per email. Hej daa. Maud


    • Hej jag förstår inte riktigt dn text: vad betyder VARFÀr ueve Palmeras. Menar du Nueva Palmeras i Alcudia på Mallorca? Dit var jag på väg i oktober men kom för sent. Om du specificerar dig kan jag kontakta min säljare på Resia så ordnar det sig nog. svara direkt till mig: mail@akecato.se



Kommentera

