h1

Spalt Åke

augusti 20, 2010

I veckan kom årets Ikea-katalog ut, som vanligt med många nyheter. Till de senare hör att även spalten numera ingår i Ikea-koncernen. Du köper ord i ett platt paket och sätter själv ihop en spalt.

SPALT ÅKE

och och och och och att att att jag jag jag du du du men men men men inte inte knappast ja ja vi vi vi cykla cykla ångmaskin nederbörd motion leverpastej leverpastej glad glad mona sahlin val val val bankränta förbränningsmotor kapitalförvaltning hemlösa humanist hasselbackspotatis apelsinmarmelad tennisracket vill vill vill tycker tycker tycker spray maskingevär glädje hoppas vill vill vill anser anser anser verkligen verkligen läkare avtal försäkringsbolag föreningsbanken abort svensk damtidning lycka långledighet kanske numera hoppas

Kontrollera att alla ord finns med i förpackningen. Sätt därefter  ihop orden så att de bildar en spalt. Om resultatet blir lite skruvat får du skylla dig själv. Det tar Ingvar och jag inget ansvar för.

3 kommentarer

  1. Man får vara glad för, att Ikea inte säljer bilar. Tänk att gå hem med sin bilkartong och försöka sätta ihop ett fungerande fordon!

    M V H

    Petter Eremiten


  2. För egen del minns jag att när TV 4 var under tillblivelse IKEA nämndes som en av de tänkbara ägarna till den nya TV-kanalen. Min kommentar (då): – Då får man väl sätta ihop programmen själv.


    • Det gjorde jag på åttiotalet och då blev det rediga tv-program!



Kommentera

