h1

Dagens helgon: Valentin

februari 14, 2010

Denna göteborgare har spalten  emottagit från sin korrespondent Eva Linnea i Enskededalen. Den passar alldeles utmärkt idag:

Beda: Nej, Åsskar, jag kan inte bli din, ja älskar en annan, men kom igen i nästa vicka!

FOTNOT 1    I originalet står det månad men jag tillät mig ändra till vicka (vecka).

FOTNOT 2    Spalten har inte för avsikt att fira Alla Hjärtans. Jag älskar bara en person i världen och jag kan ju inte hålla på och  skicka blommor till mig själv! Däremot vill jag att vi nästa år inför Alla Hjärnors Dag. Då kan man skänka sin hjärnas kär en tanke.

 

Kommentera

